بررسی ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-4480
نوشته شده توسط : ارغوان

برند دوو (Daewoo)

قبل از پاسخ به سوال ماشین ظرفشویی دوو خوبه ابتدا قصد داریم تا تاریخچه کوچکی از برند دوو شرح دهیم . دوو برندی است که در سال 1963 در سئول پایتخت کشور کره جنوبی تاسیس شده است . برند دوو تصمیم داشته است تا برترین محصولات لوازم خانگی را با کیفیتی بسیار مرغوب روانه بازار کند و با برند های بسیار بزرگ لوازم خانگی به رقابت بپردازد ، از جمله از انواع محصولاتی که برند دوو تولید می کند می توان به ماشین لباسشویی های ، انواع یخچال ها ، ماشین ظرفشویی های ، اجاق گاز ها ، مایکروویو ها و … اشاره کرد .در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

 

 

ظرفشویی دوو ساخت کجاست؟

اگر می خواهید به بررسی کیفیت ظرفشویی دوو بپردازید، این بخش از مطلب را از دست ندهید. همان طور که پیش تر گفته شد، ماشین ظرفشویی دوو از محصولات کشور کره جنوبی می باشد. این کشور، صفر تا صد تولید تمامی محصولات را بر عهده گرفته است. به همین خاطر می توان به راحتی به این امر واقف شد که ماشین ظرفشویی دوو ساخت کشور کره جنوبی می باشد.

 

 

ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-4480

ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-4480 با ظرفیت 14 نفر گزینه ای مناسب برای خانواده های پر جمعیت است. این مدل ماشین ظرفشویی به 8 برنامه اصلی برای شستشو مجهز شده که بهترین نتایج شستشو را برای شما به ارمغان می آورد. در قسمت پنل ظرفشویی دوو نمایشگر LED طراحی شده که به وسیله ی آن می توانید به تنظیمات و زمان دستگاه دسترسی داشته باشید. شستشو با نصف ظرفیت از دیگر برنامه شستشو در ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-4480 است با فعال کردن این برنامه، دستگاه شستشو را فقط در سبد پایین و یا بالا متمرکز می کند بنابراین شستشو تنها بر روی یکی از سبد ها انجام می شود و این کار در زمان، مصرف مواد شوینده و انرژی صرفه جویی می کند. از برنامه شستشوی کاربردی این محصول می توان به سیستم extra cleaning اشاره کرد که جهت شستشوی ظرف های بسیار کثیف کاربرد دارد.

ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-4480

ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-4480 یکی از محصولات خوش ساخت و پرفروش شرکت دوو (Daewoo) می باشد.امروزه به علت کمبود وقت و مدرن شدن سبک زندگی داشتن ماشین ظرفشویی اهمیت ویژه ای دارد.

ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-4480 با گنجایش شستشوی بالایی که دارد می تواند به راحتی پاسخگوی ظروف خانواده های پر جمعیت باشد.این محصول دارای ۸ برنامه متنوع شستشو می باشد که می تواند ظروف را با کیفیت بالایی بشوید.ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-4480 دارای 3 طبقه مجزا برای چیدن مرتب ظروف می باشد.

ماشین ظرف شویی 4480 دوو علاوه بر بالابردن کیفیت شستشو، از مصرف انرژی ++A بهره می برد که نشان بر مصرف انرژی پایین دارد.داشتن یک ماشین ظرفشویی مبله علاوه بر صرفه جویی در وقت، کمک شایان در مهمانی ها و بعد مهمونی ها می کند تا میزبان زحمت شستن ظرف ها رو نکشد.مخزن شستشوی ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-4480 تمام استیل می باشد.

با استفاده از ویژگی شستشو تاخیر می توان ظروف در زمان هایی که مصرف انرژی پایین تر هست یا زمانی هایی که در منزل نیستید بشویید.

 

 

8برنامه شستشو کاربردی در ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-4480

سیستم شستشوی تاخیری از برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی دوو محسوب می شود با استفاده از این برنامه می توان زمان شروع شستشو را از یک تا 24 ساعت به تاخیر انداخت. مخزن شستشوی دستگاه از جنس استیل (steel) ساخته شده که سه طبقه شستشوی مجزا دارد. ارتفاع سبد بالایی ماشین ظرفشویی را می توانید به صورت دستی تغییر دهید که این کار با جابه جایی سبد امکان پذیر است. بازوی آبپاش یکی از اصلی ترین قسمت ماشین ظرفشویی به شمار می آید که آب را به صورت یک دست بر روی همه ظروف می ریزد برای این مدل ظرفشویی دوو سه بازوی آبپاش در نظر گرفته شده است. ماشین ظرفشویی 14 نفره دوو به سیستم خشک کن اضافی extra drying مجهز شده که می تواند ظروف پلاستیکی را در دمای پایین و مدت زمان طولانی شستشو دهد.

 

 

 

موتور ماشین ظرفشویی های دوو ساخت کجاست؟

کیفیت قطعات رابطه ای مستقیم با کیفیت کالا و محصولات دارد به همین دلیل این موضوع که موتور انواع ماشین ظرفشویی های دوو ساخت کجاست بسیار حائز اهمیت است.

برند دوو جزو برند هایی است که صفر تا صد محصولات خود را خودش تولید می کند و تمام قطعات اعم از موتور محصولات را می توان مربوط به کشور کره جنوبی دانست، که اتفاقا دارای کیفیتی بالا هم هست.

 

برنامه های شستشو

– Auto : شستشوی اتوماتیک برای شستشوی ظرفهایی با هر نوع کثیفی و هر میزان غذای خشک شده
– Intensive : شستشوی ظروف بسیار کثیف که مدتی غذای خشک شده روی آن بوده است
– Normal : شستشوی بشقابها، لیوانها و … با کثیفی معمولی و کم
– Eco :برنامه ای استاندارد برای ظروف با کثیفی متوسط (شستشوی بهینه با صرفه جویی در آب و انرژی)
– Glass : شستشوی ظروف حساس شیشه ای و چینی با کثیفی کم که به دمای باال حساس هستند.
– Min 90 : جهت شستشوی سریع ظروف با کثیفی کم و متوسط در 90 دقیقه
– Rapid :شستشو در 30 دقیقه ظروف با کثیفی کم مثل کریستال و لیوانها که نیاز به خشک کردن ندارد.
– Soak : خیساندن ظروفی که قرار است بعدا شسته شود و شستشوی میوه و سبزیجات

 

مزایا ماشین ظرفشویی های دوو از نظر مصرف کنندگان این محصول:

  • عمر مفید نسبتا طولانی.
  • کیفیت عمومی بالا.
  • صدا و لرزش کم.
  • برنامه های شست و شوی متعدد.
  • بروز کم مشکلات.
  • گارانتی قابل قبول.
  • قطعات ماشین ظرفشویی اورجینال است.

 معایب ماشین ظرفشویی های دوو از نظر مصرف کنندگان این محصول:

  • نیاز به سرویس سالانه.
  • توانایی کم در برابر لکه های سخت.
  • تنوع کم قفسه ها.
  • کاربرد کم آب گرم.

 

 

 

کیفیت ساخت ظرفشویی های دوو

کیفیت ساخت و دقت مونتاژ در محصولات لوازم خانگی به ویژه ماشین ظرفشویی که یک دستگاهی بسیار حساس و پر کاربرد در منزل خواهد بود بسیار حائز اهمیت است. کشوره کره جنوبی در امر تولید ماشین های ظرفشویی توانسته است با برند های بزرگی مانند سامسونگ ، الجی و دوو در کنار برند آلمانی بوش قرار گیرند .

 

خدمات پس از فروش برند دوو

دوو در سراسر کشور بیش از 500 مرکز خدمات پس از فروش رسمی دارد و مصرف کننده به محض تحویل کالا در هر نقطه از کشور میتواند با تماس با مرکز خدمات انتخاب سرویس و اعلام نصب محصول کند که از نزدیکترین مرکز خدمات برای نصب و راه اندازی و آموزش ماشین ظرفشویی به شما ملحق شوند.

 





:: برچسب‌ها: بررسی ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-4480 , کیفیت ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-4480 , قیمت ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-4480 , خرید ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-4480 , ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-4480 ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: